Handelsbetingelser

Alle bestillinger på denne webshop indgår en aftale med:

Frisør Charlene
Hørkær 2 b
2730 Herlev 
Tlf: 2859 7016
CVR. Nr. 37583529
E-mail: charleneen@msn.com

LEVERING OG FRAGT

Alle ordre over 500 kr. leveres fragtfrit i Danmark til pakkeshops. Ordre under 500 kr. tillægges 39 kr. i porto, som betales af kunden. Du er også velkommen til at afhente din ordre hos Frisør Charlene i Ballerup indenfor vores åbningstider.

Varen sendes indenfor 1-3 hverdage fra din bestilling og alle ordrer sendes med Dao og leveres til pakkeshops. Når ordren er klar til levering hos den valgte pakkeshop, modtager du en besked pr. sms eller mail og forsendelsen udleveres mod fremvisning af gyldig legitimation. Du modtager en mail fra os når varen er afsendt med et sporingslink, så du altid kan se hvor langt din varer er nået.

FORTRYDELSESRET

Som forbruger har du altid 14 dages fuld fortrydelsesret når du handler hos Frisør Charlene, som er gældende fra den dag du modtager din vare. Det betyder, at du kan sende din pakke retur til os indenfor 14 dage efter du har modtaget din pakke, og så tilbagebetaler vi det beløb, som varen(e) har kostet. Du kan godt gøre brug af din fortrydelsesret på udvalgte varer, hvis du købt flere varer i samme ordre.

Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, så skal du sende en mail til charleneen@msn.com med ordrenummeret og sende din ordre retur til os. Du vil modtage en mail fra os, når vi har behandlet din returnering.

OMBYTNING & RETURNERING 

Du skal selv betale for porto når du sender din pakke retur til os og du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller ved ikke at afhente varen. Hvis du ikke afhenter varen hos pakkeshoppen og den bliver sendt retur til os, trækker vi et gebyr på 49,- fra din ordre.

Returvarer sendes til:

Frisør Charlene
Hørkær 2 b 
2730 Herlev 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Vi afhenter ikke pakker i pakkeshops eller pakkebokse.

Hvis varen har mistet værdi, som skyldes skade under transport, brug eller på anden måde har været udsat for noget, som har haft en forringende betydning for produktets værdi vil dette blive fratrukket tilbagebetalingen.

TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET

Når vi har modtaget din returvarer, tilbagebetaler vi pengene med samme betalingsmiddel, som er anvendt til købet. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, som du hæfter for.

 

REKLAMATION

Du har 2 års reklamationsret på alle varer som er købt hos www.frisorcharlene.dk. Hvis du har en reklamation på et produkt bedes du sende en mail til charleneen@msn.commed følgende oplysninger: navn, ordrenummer, beskrivelse af reklamationen samt billeder, som viser fejlen, hvis muligt. Reklamation må ikke være opstået som følge af fejlagtig brug af produktet, slidtage eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen.

 

BETALING

På www.frisorcharlene.dk kan der betales med Visa/Dankort, MasterCard og Mobile Pay og pengene fratrækkes kortet når varen er afsendt fra vores lager. Alle priser på webshoppen er vist i danske kroner (DKK) og er inklusiv 25% moms, skatter og afgifter. Eventuelle fragtomkostninger vil blive lagt til beløbet ved udgangen af betalingen.

PRISFEJL

Hvis der er en åbenlys fejl i prisen på webshoppen og at du med rimelighed burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere varen til den pågældende forkerte pris.

KLAGE

Hvis du ønsker at klage over Frisør Charlene, bedes du i første omgang rette henvendelse via e-mail til charleneen@msn.com,så vi sammen kan se om vi kan findes en løsning. Hvis dette ikke lykkedes, kan du rette henvendelse til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg - www.naevneneshus.dk. Hvis du bor i et andet EU-land end Danmark, kan du rette henvendelse via EU's forbrugerportal ODR via dette link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


KONTAKTOPLYSNINGER

Frisør Charlene
Hørkær 2 b
2730 Herlev 
Tlf: 28597016
E-mail: charleneen@msn.com
CVR. nr. 37583529